sobota, 24 marca 2012

Nowa Właścicielka Bloga

Witajcie nazywam się Adela na stardoll jestem erikarm96 i będę nową właścicielką tego bloga :) 
Więc ten blog zacznie od nowa się rozwijać :) ale będą te same redaktorki :)
Mam na dzieję, że szybko mnie polubicie.
Mam też drugi blog który nazywa się zaczarowany-stardoll.blogspot.com zapraszam też do obserwatorów bloga :)
Co do konkursów:
-Konkurs na top Commentatorkę miesiąca nagrody to 100sd raczej ja wolę dać jakieś hb, elle, dkny lub le tak będzie lepiej.
-Będą też Loterie, Mini Konkursy i duże konkursy i będą super nagrody :)
Więc zachęcam do brania udziałów w Loteriach i konkursach.
I bardzo was proszę komentujcie nasze posty :)
Pozdrawiam :** 

4 komentarze:

Natalia/klaudynka016 pisze...

Witam Cię. Mam nadzieję, że będzie nam się miło pracowało. Blog przez jakiś czas był zamknięty więc może jakaś reklama ? :)

klaudynka016

Rey~ pisze...

Witam i mam pytanie. Otóż Jagoda.Emo zorganizowała konkurs na stardoll model, ale ktoś ukradł jej konto. Czy będziesz kontynuowała ten konkurs ?


kittyskitty

MaddieG pisze...

Witam .:)) Widzę że macie już 309 obserwatorów ) ..
Fajnie, może zajrzysz na mój blog ? : natchnieni.blogspot.com ? :)

Anonimowy pisze...

a jakie były nagrody zaraz znajdę ten konkurs :)